Το 2019 πρόκειται να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία τόσο η κεντρική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και η επέκταση προς Καλαμαριά, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με την ευκαιρία της άφιξης και του δεύτερου μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης, γεγονός που ολοκληρώνει, με καθυστέρηση έξι ετών, τη διάνοιξη και των δύο σηράγγων του έργου.

Σύμφωνα με τον υπουργό, η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή προκειμένου να ωριμάσει και το έργο της επέκτασης, κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες, αλλά και τη σύνδεση προς αεροδρόμιο.

Οπως είπε, την Πέμπτη ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα, έργο αξίας 1,5 δισ. ευρώ.

Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει στα εργοτάξια του Μετρό η ανεύρεση αρχαιότητων, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι σε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική κληρονομιά.

Ο υπουργός τόνισε ότι στον σταθμό Αγίας Σοφίας, όπου επίσης έχουν βρεθεί αρχαιότητες, δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα αξιόλογα ευρήματα βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού.

«Τα έργα, στην πράξη πλέον, δεν είναι καμιάς κυβέρνησης, υπουργού, περιφερειάρχη, δημάρχου, αλλά των ανθρώπων που πληρώνουν για αυτά, δηλαδή των πολιτών. Εμείς δοκιμαζόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας και για το πώς ο καθένας από εμάς συμβάλλει στην υλοποίηση των έργων με το μικρότερο κόστος και τη μεγαλύτερη διαφάνεια, αλλά και στο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους» είπε ο υπουργός.

Advertisements