Είτε είσαι χομπίστας είτε επαγγελματίας της φωτογραφίας το σίγουρο είναι το άπλετο φως του ελληνικού καλοκαιριού προσφέρεται για αμέτρητες φωτογραφίες στο νησί, το βουνό ή την πόλη. Συγκεντρώσαμε για εσένα τις καλύτερες συμβουλές για να βγάλεις φέτος τις καλύτερες φωτογραφίες!

Φωτογράφισε σαν επαγγελματίας με τις παρακάτω συμβουλές

Άλλαξε το ύψος σου, οι φωτογραφίες και τα βίντεο στο επίπεδο των ματιών του θέματός είναι πιο καθηλωτικές.

Το φόντο έχει μεγάλη σημασία. Όταν φωτογραφίζεις πορτρέτα, πάρε μια στιγμή για να εξασφαλίσεις ότι στο παρασκήνιο δεν υπάρχει κάτι πολύ ενοχλητικό.

Γέμισε το πλαίσιο. Μεγέθυνε ή πλησίασε για να γεμίσει ολόκληρο το πλαίσιο με το θέμα σου.

Πάρε περισσότερες από μια φωτογραφίες τη φορά, ιδίως όταν βγάζεις πορτρέτα.

Εκτός από τα πορτρέτα, να πάρεις αρκετές φωτογραφίες τους φίλους σου και την οικογένεια σου όταν περνάτε καλά.

Εγγραφή βίντεο. Η κάμερά σου δεν είναι απλά μια φωτογραφική μηχανή αλλά μπορεί να πάρει και εξαιρετικά βίντεο με τον HD φακό. Φέρε λοιπόν στο σπίτι σου τα αξιοθέατα και όλους τους ήχους του ταξιδιού σου.

Πάρε μέρος στη δράση. Μην ξεχάσεις να βγεις από πίσω από την κάμερα και να βγάλεις κάποια πλάνα που περιλαμβάνουν και εσένα.

Τεχνικές Συμβουλές

Πάγωσε τη δράση. Επέλεξε Λειτουργία Sports εάν η μηχανή σου έχει, αλλιώς, δυνάμωσε την ταχύτητα κλείστρου στο 1/500th του δευτερολέπτου ή και περισσότερο.

Φως. Εάν οι φωτογραφίες σου είναι πολύ σκούρες, είτε από χαμηλό φωτισμό ή από τις λήψεις σε μια γρήγορη ταχύτητα κλείστρου, επέλεξε νυχτερινό πορτραίτο ή Nightscape λειτουργία εάν η μηχανή σου έχει, αλλιώς, δυνάμωσε τη ρύθμιση του ISO (1600 ή περισσότερο για πολύ αμυδρό φωτισμό).

Αφαίρεσε τις σκιές. Ακόμη και σε έντονο φως, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ενσωματωμένο φλας της φωτογραφικής μηχανής για να αφαιρέσεις τις σκιές στο πρόσωπο του μοντέλου.

Κράτησε την ηλιόλουστη πλευρά από πίσω. Τοποθέτησε το θέμα σου με την πλάτη του στον ήλιο.

Σταθερότητα στη λήψη. Εάν η φωτογραφική μηχανή σου ή ο φακός έχει απόσβεση κραδασμών (όλα τα μοντέλα COOLPIX έχουν, και πολλοί φακοί NIKKOR), να την ενεργοποιήσεις.

Αν τραβάς φωτογραφίες σε εσωτερικούς χώρους και δεν θέλεις να τραβήξεις την προσοχή του κόσμου με το φλας, δυναμώστε το ISO όσο πιο ψηλά πάει.

Μην ξεχνάς!

Ρυθμίσε τη σωστή ημερομηνία και ώρα στη φωτογραφική μηχανή.
Φόρτισε τη μπαταρία ή τις μπαταρίες.
Μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου τον φορτιστή και το καλώδιο φόρτισης.
Μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου το καλώδιο HDMI για να προβάλεις τις φωτογραφίες όπου και αν είσαι.
Καθάρισε την κάρτα μνήμης της κάμερας.
Μετέφερε την κάμερα πάντα σε πλαστική τσάντα.

Must-have φωτογραφίες

Φωτογραφίες των αποσκευών, με ή χωρίς τα μέλη της οικογένειας
Βγάλε μια ομαδική φωτογραφία πριν φύγετε
Βγάλε ενδιαφέροντα σημεία του ταξιδιού σου.
Βγάλε μια ομαδική φωτογραφία αφού φτάσετε στον προορισμό σας.
Βγάλε κοντινά πλάνα τα εισιτήρια σας, Καρτ-ποστάλ και άλλα συλλεκτικά αντικείμενα

Τσέκαρε τις νέες αδιάβροχες φωτογραφικές μηχανές!

Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και τι καλύτερο από το να έχεις πάντα μαζί σου δίπλα την αγαπημένη σου φωτογραφική μηχανή, χωρίς το φόβο ότι μπορεί να πάθει κάτι λόγω της επαφής με το νερό. Βρήκαμε για σένα μια σειρά από μηχανές που μπορείς να πάρεις άνετα μαζί σου στην τσάντα θαλάσσης και θα φροντίσουν να σε βοηθήσουν να καταγράψεις όλες τις αγαπημένες σου στιγμές.

Πρώτη πρόταση, η Rollei Sportsline 65, η οποία προσφέρει υψηλή ευκρίνεια, λεπτό σώμα και προσφέρει εκπληκτικές λήψεις. Ο αυτόματος επιλογέας σκηνής θα σας απαλλάξει από περιττές σκέψεις πριν από κάθε φωτογραφία και δεν θα φοβάστε τίποτα, αφού είναι αδιάβροχη έως και σε βάθος 3 μέτρων. Θα τη βρείτε σε κόκκινο, μπλε ή πορτοκαλί εδώ. Δεύτερη πρότασή μας είναι η Aquapix 1024-R, η οποία μπορεί να βουτήξει έως και στα 3 μέτρα και προσφέρει φωτογραφίες στα 16MP. Θα τη βρείτε σε κόκκινο ή κίτρινο εδώ.

Τρίτη πρότασή μας η Rollei Sportsline 85, η οποία απευθύνεται σε όλη την οικογένεια, έχει λεπτό σώμα και αυτόματο επιλογέα σκηνής, ενώ είναι και αδιάβροχη έως και σε βάθος 3 μέτρων. Θα τη βρείτε σε κόκκινο, κίτρινο ή πορτοκαλί εδώ. Εξίσου ενδιαφέρουσα πρόταση είναι η Aquapix 1400, η οποία χαρίζει πάντα εκπληκτικές λήψεις. Είναι αδιάβροχη έως και στα 10 μέτρα και είναι κατασκευασμένη με διπλή οθόνη, έτσι ώστε να επιτρέπει ακόμη και τις selfies κάτω από το νερό! Διαθέσιμη σε μπλε ή πορτοκαλί εδώ. Από την άλλη, η Nikon προσφέρει σε αυτή την κατηγορία την Nikon Coolpix S33, η οποία έρχεται με AF εύρεσης στόχου, αυτόματη επιλογή σκηνής, αδιαβροχοποίηση έως και στα 10 μέτρα και τους -10 βαθμούς, ενώ αντέχει και σε πτώσεις έως 1.5 μ. Διαθέσιμη σε ροζ, μπλε ή λευκό εδώ.

Τέλος, μην ξεχάσετε να ρίξετε και μια ματιά στην πρόταση της Panasonic, την FT5EG9-Z, η οποία είναι και η κορυφαία στην κατηγορία. Είναι αδιάβροχη έως και τα 13 μέτρα, sockproof, αντέχει έως και στους -10 και ενσωματώνει φακό που αντιστοιχεί σε 28-128m και αισθητήρα high sensitivity με ανάλυση 16.1MP.

Βρες εδώ από 59,90€ όλες τις αδιάβροχες κάμερες για πλάνα κάτω από το νερό!